18.7.06

Nog 'n Wauwelwater!

Kerstmis komt eraan,dus duik ik even in m'n verleden. Heel veel ma- teriaal over Kerst heb ik niet meer. 'n Musical, maar die vind je links op mijn site onder de titel Kerst 1989. In de 50 jaren staat sinds kort 'n verhaal van 'n 9-jarige. Hij vertelt hoe de Kerst in 1952 was.
In de 90-er jaren werd onze schoolkrant na vele jaren afwezigheid weer opgestart. Samen met Tjeu, Mary en Marion gingen we aan de slag. Ons doel was de krant wat meer structuur te geven. We werkten met rubrieken. De leerkrachten leverden 't ruwe materiaal aan en omdat ik toen als één van de weinigen met de computer kon omgaan, bewerkte ik dat materiaal. De krant kreeg 'n herkenbaar gezicht. In iedere uitgave stond iets over 't Internet. Ik probeerde daarin de leerlingen en de ouders 'n beetje wegwijs op dat net te maken. Wat vliegt de tijd!

.